Fandom

Residentevil Wiki

Jack krauser

18pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jack krauser

Jack Krauser
[[[IMG]http://i1005.photobucket.com/albums/af179/Enerel1011/krauser-1.jpg[/IMG]|250px]]

Нас барсан он

2004

Үндэс

Kaвказ

Эрхэлж байсан ажил

Албэрт вэскэр-ийн туслах(2002-2004). Осмунд саддлэр-ийн бууны нохой(2004).

Статус

Алагдсан

Дуу оруулсан

Jim ward Ryouji Okomoto

Jack krauser нь 2002-2004 онд Албэрт вэскэр-ийн туслах байсан бөгөөд Резидэнт Эвил 4р ангид Ада Вонг ийн хамтаар Лос Иллуминадосийн Лас Плагас ийн Sample ийг авах гэж явдаг. Тэр хуучин анд Леон тойгоо тааралдахдаа тулалдахад Ада Вонг замд нь зогсдог.

Тоглоом дээрээ Саддлэр ийн төлөө зүтгэж байгаа мэт харагддаг ч, үнэн хэрэгдээрээ тэр Албэрт Вэскэрт зүтгэж байдаг. Түүний гарамгай зэвсгийн эрдэм нь Леон С. Кеннедигийх тэй тэнцхээр, түүнтэй адил сургалтанд явсантай холбоотой.

Тэр ерөнхийлөгчийн охин Ашлэй Грахам ийг хулгайлдаг.Тулааний явцад тэр Лас Плагас даа дийлдэн, түүний гар хутга шиг болдог.

Файл:Krauser 2.jpg

Намтар

2002онд Орос дахь Umbrella-ын салбар сүйрэхээс өмнө Krauser зоригтой хатуужилтай ажилчин байсан. Тэр Леон С.Кеннэди-ын хамтрагч , байгалийн хүнд нөхцөлд ч сайн ажилдаг ажилчин байв.

Umbrella-аас явуулж байсан өмнөх судалгаанд Өмнөд Америкын нэг жижиг улсад цэргийн нууц төслийн нэг хэсэгийг Javier Hidalgo гэх этгээд явуулж байсан.

Краусер Леон 2 Нэгдсэн улсын засагийн газараас Javier-ын байрлаж байсан Amparo гэх шилтгээн руу илгээгдэж байсан. Javier-ын байршилыг олоод. Тэр бүх эмийг хянаж, хэн нэг нь түүнд ширэнгэн ой дахь ди-факто-ын хяналтыг өгсөн байв. Тэр үнэхээр бүх хэсэгийг удирддаг байв.

Нэгдсэн улсын засгийн газараас Umbrella-ын судлаачидын бүс нутагт орсон мэдээлэл нь ирсэн байв. Гэвч үргэлжилүүлэн мэдээлэл ирэхгүй байв. Эх сурвалжуудын хэлсэн мэдээлэлээр нууц цэргийн албаны хамтрагчид Леон болон Краусэрыг биологийн аюул занал хийсэн энэ хувирамтгай бүс нутаг руу тэднийг зогсоохоор явуулдаг. юу болох бол...

Also on Fandom

Random Wiki